ramina

Ćwiczenia na ramiona

Ćwiczenia na ramiona powinny być jedną z części treningu siłowego. Bardzo podobają mi się u kobiet lekko zarysowane mięśnie, a nie do przesady zbudowane ramiona. Poniżej przedstawiam zdjęcia, ćwiczenia i ich opisy na zarysowanie ramion.
Oczywiście będzie druga część postu bo tego jest tak dużo, że w jednym nie zamieszczę wszystkich ćwiczeń:).

jhjh

Rodzaje jogi – Iyengara

Moją przygodę z jogą Iyengara rozpoczęłam na początku tego roku – wybrałam trzy miesięczny kurs w Krakowie. Dłuższy kurs (a właściwie zaliczka dla osób korzystających z karty multisport, zwracana po kursie) gwarantuje, że co zajęcia będą Ci sami ludzie – nie będzie więc potrzeby tłumaczyć wszystkiego od początku.

I tak od stycznia uczę się po kolei pozycji (asan). Czasami gdy znajduję czas trenuję w domu – nie mam jednak maty ani innych akcesoriów, które używane są w trakcie ćwiczeń.

100

Mój ulubiony sposób motywacji do treningu

Temat motywacji do treningu poruszałam już kilkakrotnie, tym razem chciałam przedstawić mój ulubiony sposób:)
Jest nim oczywiście „zeszyt planów i osiągnięć” (każda inna nazwa takiego zeszytu jest dobra).
W takim zeszycie nie tylko są moje plany dotyczące treningu – ale także plany dotyczące każdej innej dziedziny życia.
Gdy miałam sesje rozpisywałam każdy przedmiot i sposób w jaki zamierzam go zdać :P (nie koniecznie ucząc się – po takim rozpisaniu przedmiotów mogłam spokojnie wybrać te najważniejsze i poświęcić im wystarczającą ilość czasu, a mniej ważne zdać za pomocą dodatkowych akcesoriów ;) ).

cwiczenia na posladki

Ćwiczenia na pupę – co dają przysiady?

Co dają przysiady? Jest to jedno z 5 najczęściej wyszukiwanych fraz przez, które wchodzicie na moją stronę. Postanowiłam rozwinąć temat przysiadów – czy na pewno warto je robić, czy pupa i uda nie będą zbyt duże oraz po jakim czasie pojawią się efekty.

Przysiady – wyszczuplą czy umięśnią?

Zależy. Zależy od bardzo wielu czynników – między innymi od naszej budowy ciała, naszych genetycznych predyspozycji, ale przede wszystkim od sposobu i rodzaju naszego treningu oraz diety.

wykonczona

Zarządzanie czasem i intensywny trening

Czy masz wrażenie, że brakuje Ci czasu na wszystko co chciałabyś zrobić? Zarządzanie czasem i intensywny trening mogą ładnie ze sobą współgrać, jednak czasem dokonujemy wyborów, które w przyszłości okazują się niekorzystne.

Bardzo dużo zależy od tego czy wiesz do czego zmierzasz i co chcesz osiągnąć w bliskiej przyszłości, a co w dalekiej.

Od momentu zmiany moich nawyków i skupieniu się na treningu, czuję, że nie dam rady skupić się na osiągnięciach w innych dziedzinach życia.

o

Ćwiczenia na uda – wyszczuplanie ud

Regularnie wykonywane ćwiczenia na uda nie tylko pomogą Ci umięśnić uda i pupę, ale przyśpieszą proces spalania tkanki tłuszczowej i z pewnością wyszczuplą uda! Stopniowo osiągniesz swój wymarzony efekt, dlatego muszę zadać Ci pytanie:
Zastanawiałaś się jak będziesz wyglądać za pół roku? Za rok? To w jaki sposób żyjesz wpływa na to jak będziesz wyglądać w przyszłości.

przysiady na pośladki

Motywujące zdjęcia część 2

Szukając motywacji przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu zdjęć wysportowanych i zadbanych kobiet.

Przedstawiam wam zlepek najbardziej motywujących mnie zdjęć – nie które są na FB, niektóre znalazłam na zszywce a inne gdzieś w czeluściach internetu :)