Motywujące zdjęcia część 3 – Walentynkowa motywacja

Tym razem chciałam byście poszukały motywacji w zdjęciach zakochanych par (lub dobrych przyjaciół) :)

Skoro jutro dużo osób będzie świętować walentynki, postanowiłam poszukać zdjęć zakochanych, ale wysportowanych par:)

ENJOY!

Jeżeli Twój partner trenuje i wspiera Cię w Twoich planach osiągnięcia wspaniałej figury – możesz uznać się za szczęściarę!

Niestety nie spotkałam jeszcze pary, która razem wspierając się dąży do celu – bardzo chętnie przeczytam o waszych osiągnięciach jeśli macie to szczęście, że udało wam się wspólnie zmienić złe nawyki i wprowadzić nowe związane z aktywnością fizyczną i odpowiednia dietą.

Jeżeli zamiast spędzać weekendowy wieczór przy piwie i pizzy robicie coś aktywnego i kreatywnego – możecie być ogromną inspiracją dla wielu kobiet i mężczyzn!

Życzę wszystkim szczęśliwych walentynek:)

Nie ważne gdzie spędzone – ważne by były pełne radości (w końcu to początek weekendu! ) – więc jeśli nie masz partnera, z którym możesz spędzić romantyczny lub przyjemny wieczór/weekend – zorganizuj z przyjaciółmi wypad na miasto i baw się jak najlepiej możesz.

Pamiętaj : w tańcu spalamy dużo kalorii więc jeśli znajdziesz się na dyskotece zamień piwo na wodę z cytryną i wymęcz się porządnie na parkiecie.

4 Comments

  • Odpowiedz Listopad 13, 2014

    Magda

    dziękuję bardzo za odpowiedź ! :)) postaram się wytrwać w celu :)

  • Odpowiedz Listopad 13, 2014

    Magda

    dziękuję bardzo za odpowiedź ! :))

  • Odpowiedz Listopad 12, 2014

    Magda

    Hej ! Chciałabym zapytać jakie ćwiczena powinnam wykonywać jeśli jestem dosyć szczupła (w sumie mogłabym trochę przytyć), a chcę mieć ładnie zarysowane mięśnie na całym ciele i skupić się głównie na pośladkach :)? dziękuję za poświecony czas i pozdrawiam :)

    • Odpowiedz Listopad 13, 2014

      Janette

      Madziu proponuję jeśli masz taka możliwość zapisać się na zajęcia (typu pole dane) gdzie jest dużo treningu siłowego, lub tak jak ja na jogę gdzie bardzo kształtują się mięśnie i sylwetka bardzo ładnie się rozwija:) z prostego powodu – na zajęciach zazwyczaj trening dotyczy całego ciała i rozwijają się wszystkie mięśnie (na jodze to nawet takie o których istnieniu nie miałaś pojęcia :D dowiadujesz się o nich dopiero jak masz zakwasy :D)

      mimo to jeśli chcesz ćwiczyć w domu, to także nie ma problemu = wybierz krótki trening siłowy i często miksuj ćwiczenia, szukaj nowych wersji by ten trening nie był monotonny i nudny.
      Dobrze jest też znaleźć jakiś sport, który sprawi Ci radość a nie będzie wykonaniem po prostu kilku ćwiczeń po kolei.

      ostatnia rzecz: Dieta – chcesz nabrać kształtów – musisz odpowiednio jeść, niestety mamy tendencje do zbyt małego jedzenia a przede wszystkim mało wartościowego. Pilnuj swojego jedzenia by dostarczało niezbędne minerały i witaminy oraz byś nie jadła za mało kalorii gdy dużo trenujesz! Polecam zainstalować aplikację do liczenia kalorii na telefon i tak z 2,3 dni podliczyć i sprawdzić czy to pasuje do tego co chcesz osiągnąć (zazwyczaj w aplikacjach podaje się swoje wymiary i cel czyli redukcja czy umięśnienie, płeć itp – i nam wylicza ile kalorii powinnyśmy mieć, z tego co wiem to całkiem dobrze to wylicza:) )

      Ale poważnie, najbardziej polecam jakiś sport, który sprawi Ci dużo radości a przy okazji będziesz mieć ładnie zarysowane mięśnie po pewnym czasie:)

Dodaj komentarz